7 comments on “Hail Hydra! – HydraCon 2015

  1. Jeg kom forbi din side lidt tilfældigt men et guldfund! Du skriver godt og dit cosplay er fænomenalt.

    Keep it up 🙂
    Alf Nielsen

      • haha nah, jeg har haft det så længe at jeg ikke vil skifte det ud :S
        Hvad bliver det næste cosplay-projekt?

    • Det næste bliver Jaina Proudmoore fra Warcraft(en blanding af hendes outfits fra Warcraft 3 og Heroes of the Storm i stedet for hendes World of Warcraft-udgave) 🙂
      Skal ikke sige hvornår det bliver færdigt, men regner i hvert fald med at det er klar til premieren på Warcraft-filmen til næste sommer! Og med stor sandsynlighed lang tid før, da jeg burde få meget ekstra tid lige så snart min næste bog er sendt til print i næste uge.

      • Spændende projekt! Jeg er helt vild med WC-universet men kan ikke forskellen på hendes outfit fra hhv. wc3 og hots :S

        Derimod kan jeg anbefale WH40k-verden og specielt Horus Heresy-serien – 30+ bind som alle er virkelig velskrevet. Hvad handler din nye bog om?

    • Der er heller ikke så stor forskel på de to outfits, da HotS-udgaven er stærkt inspireret af WC3-versionen 🙂 Kappen, staven og trøjen er dog forskellige og HotS-udgaven har pauldrons og knæbeskyttere hvilket jeg synes er en meget sær form for rustning(hvilken kamp situation kommer du ud i hvor det kun er dine skuldre og dine knæ der skal beskyttes?!).

      Og har overvejet at sætte mig ind i Warhammer 40k-universet, da jeg efterhånden samarbejder en del med en flok 40k-cosplayere til conventions 🙂

      Min næste bog er nummer 3 i den serie jeg arbejder på for tiden. Jeg arbejder på at få skrevet en såkaldt “bagsidetekst”, men det er overraskende svært at koge en hel bog ned til et par enkelte paragraffer!

  2. Pingback: KoyoCon 2015 – The Owls are Coming | Michelle Louring

Leave a Reply

